söndag 6 februari 2011

Skadeglädje

Helt ointressant: Var och handlade lite efterlängtade saker igår med mami bland annat Klick! (ej använd som glidmedel utan till att fukta hårtopparna hehe). Lite senare mötte jag upp bästisen och passade på att uttnyttja min kupong "köp en big mac och company så får du en big mac på köpet" :D... Det är så roligt det där med rabatter och erbjudanden, "passa på" haha. Jag blir så lätt påverkad av det haha... Kan gå runt i stan utan att ens ha tankarna på att köpa vitaminer men sen så ser man en skylt där - PASSA PÅ- BEROCCA 70 kr - ja då behöver jag helt plötsligt vitaminer. Detsamma med Mc donalds då, är inte sådär jätteförtjust i deras mat (förutom pommes!) men... Det var ju så billigt och man tjänar! Säger vi ^^.. Efter det mötte vi upp världens mest pratglada människa och spirade drömmarna om Spanien resan. Det kanske blir av ändå :D

Dagens fuck you går till min granne som avbröt min tvätt. Jag vet att det inte var min tid men jag använde bara en maskin och det var bara en omgång och... Du var inte där?

Var en liten djävul och avbröt hans eller hennes tvätt också hihihih



//Emmeliiitaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)