måndag 28 februari 2011

Förlåt Gratisbio!


Nu har jag gått och varit otrogen mot Gratisbio för jag snubblade på en ännu bättre sida! Med likadan koncept förstås. Även denna sida som gratisbio har börjat med att man kan tjäna på sitt bloggande fast med lite bättre poäng. Gratisbio ger ju bara 5 poäng/inlägg ganska fjuttigt tycker inte ni det? =/ We want mooore haha. Nej men där bloggar jag inte i varje fall. På denna mirakelsida däremot så är reglerna ganska hårda om hur man ska blogga där. Det här inlägget som jag skriver just nu till exempel skulle aldrig bli godkänd för poäng. Just därför är blogginläggen därborta kanske lite mer läsvärda och kanske därför man får lite mer poäng för det :). Så ja, det här är la ett tips för er bloggläsare som är trötta på att läsa saker som Heeeeeeeeeeeeeeej, hooooooooooooooooooooo.. Uttråkad. Dagens outfit! Köpt från Gina/dinsko. Love me or hate me blablabla. Typ. :). Och för er gratisbio addicts som vill ha mer poäng! Det tar ju visserligen lite tid där med men det skadar ju inte med ett presentkort på 250/500 kr (helt gratis - som gratisbio) efter någon månad eller så en vacker dag.



Jag ska ge det ett försök i varje fall!
Nu ska jag unna mig en bit äppelpaj och kolla vad som visas på la televisioooon =)

//Emmeliiitaaa




Vore jättesnällt om ni väljer att bli medlemmar genom min länk för då tjänar ju jag på det! Don't be mean ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)