onsdag 9 februari 2011

Ingen vila, ingen ro

Nu ska jag sova i 10 min sen blir det lite plugg innan jag ger mig iväg till jobbet.
Tack o lov att min mobil klara sig förresten! Jag tror jag nu har lärt mig min läxa att aldrig ta med den när jag ska duscha haha. Har hänt ett flertal gånger förut att mobilen "fastna" eller slutat funka helt enkelt men oftast i bara någon minut. Fjuu, skönt säger jag då. Men igår blev den riktigt vattenskadad och funka inte alls :(

Testa den nu imorse igen, för jag kunde inte tro att det var sant, och den funka!
Jävligt blek färg på skärmen dock men det kanske går bort med tiden?


Äsch, jag blir väldigt fäst vid mina saker förstår ni. Inte alls bra. Planerade att köpa en likadan haha och det är ju inte en av dom senaste mobilerna om man säger så. But I love it, speciellt kameran :) den är super. Men som sagt - inte alls bra. Grät en gång för att min mamma bytte ett par  rätt så nya gummistövlar mot några andra eftersom dom hade gått sönder (och dom som jag hade först fanns ej kvar förstås). Sjukt. Att jag ens minns dom haha. Kan komma på massa andra onödiga saker som jag gråtit/ blivit ledsen för men you get the picture hehe. Aja.

Ha en bra dag!


we are such stuff as dreams are made on
and our little life is rounded sleep.
- Shakespeare


//Emmeliiitaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)