torsdag 25 augusti 2011

Sun is up!

Nu är semestern öööveer, kom hem igår och började jobbet direkt idag. Var en aning trött men det gick rätt så snabbt. Klagar nog inte när det är dags för löning (A)... Har ju lite grejer jag vill köpa som en android mobil till exempel. Men jag är så jävla omodern så att det inte är sant så jag vet inte om jag verkligen behöver det. Tyckte det var kul att leka med syrrans htc iaf :D


Jaja imorn är det upprop! Spännande och pirrigt! Ska försöka lägga mig tidigt. Kan behövas när jag ska jobba kväll med :)




Kan ej fatta att jag var här för typ 2 dar sen hah. Vill kunna åka dit igen fan måste det vara så långt dit :P. Nu var den här personens kamera KASS men utsikten över himlen och "muren" i alanya lr vad man nu kallar det var riktigt vackert. Speciellt efter ett par drinkar ;)


//Emmeliiita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)