fredag 26 augusti 2011

Louis Vuitton

Kanske bara är jag men har inte Louis vuitton väskorna börjat se billiga ut? I blame it on the piratkopior. Verkligen alla kan få tag på sånna väskor nuförtiden. Var lite kul när man kom hem från Turkiet så stod typ nästan alla tjejer med olika Louis vuitton modeller haha. Då började man undra vem som hade lyckats pruta till det bästa priset :P

Jaja, idag var det min första dag i skolan och jag måste säga att det var kaoooos. Gick iväg till toaletten i seriöst EN minut och poff så var alla borta sen. Och inte visste jag i vilken sal jag skulle vara för själva uppropet sen :(... Jag får lätt panik också. Men det löste sig fint tack vare en jätte söt tjej där med en IPHONE!! Fick låna hennes internet för att få tag på ett nummer :). Nu jävlar måste jag skaffa mig en ny mobil. Har fan blivit en nödvändighet haha. Men men allt gick bra tillsluut... Nu är jag tröttis efter jobbet och ska bläddra lite i min Elle tidning innan jag däckar. Imorn är jag ledig YAAAY



Prada is the thing


//Emmeliiita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)