torsdag 27 januari 2011

Harmoni

Jag älskar sådana här dagar eller stunder (dagen är ju inte slut än hehe) då allting bara känns rätt. Den där känslan av tillfredsställelse och att allt kommer att lösa sig på något sätt. Kanske inte som jag hade tänkt mig, kanske inte inom den tidsplanen jag ville men på något vis. Jag älskar den här känslan, som om man är kär fast inte i någon annan utan i sig själv och omständigheterna. Jag ska inte ljuga. Jag säger inte att jag är superlycklig just nu, eller att jag vill springa upp på en grön kulle och skrika för full hals att livet är underbart. Men det känns bara rätt just nu. Är det något bra som har hänt? Kanske ni undrar... Nae, inget märkvärdigt iallafall. Idag är en bra dag helt enkelt. Sedan så kan solen ha haft en inverkan på mig med ;)





//Emmeliiiitaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)