onsdag 12 januari 2011

David Tort & DJ Ruff meets Dj Disciple.


Var och tjötade lite med bästisen igår efter jobbet. Blev en liten tripp down memory lane.  Hehe vad cool jag lät där va? ;). Nej men vi prata lite om hur vi var när vi var små och hur mycket vi har skämt ut oss och så. Kommer till exempel aldrig glömma en sommardag i näset då jag spanade in en kille (inte alls likt mig måste ha varit värmen) och då vi plötsligt fick ögonkontakt. Jag blev helt chokad och la genast ner mitt huvud på handduken som vi satt på. Det cpiga med mig var att jag fortfarande hade rumpan uppe i luften hahaha såg så jävla roligt ut iallafall, och vi började garva som vanligt. Och det gjorde vi även igår :)

R: Du såg ut som en kyyyyckliiing!! haha


If time is changing it is a sign that you need to change also.
You've been thinking "I don't wanna change" but you gonna change anyhow.
You like things the way they are, well things can not stay like they are.
Change is the nature of life. Now listen... The music... It changes ♥.




//Emmeliiitaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)