lördag 30 juli 2011

OHMYGAAD

Vilken dag! Har aldrig vart så varmt på jobbet som idag, blev alldeles yr i huvudet... Är så jävla trött på arbetskläderna alltså! Kan dom inte göra tyget lite tjockare snälla? Jag tror inte att jag svettas tillräckligt. Och för övrigt så är arbetskläderna jävligt fula. Bättre på vintern... Då kan man mysa i sin svarta fleece tröja =) mkt snyggare dessutom. På tal om vintern, längtade till jul idag haha (wtf) slå mig någon. Men det var mest för att jag var så godis sugen och ja. Massor av godis = juletid för mig:D

Men nix pix - ingen godis för mig. Har gått med på en utmaning som innebär 5 dagar utan socker. Och hittils verkar det bara vart jag som failat! :O Jag som trodde att jag var så nyttig. Skyller på förkylningen som jag råkade på igen. Rubbat hela träningsvanan ju ajaj. Men imorn blir det zumba ;)





//Emmeliiita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)