tisdag 19 april 2011

I recommend getting your heart trampled on to anyone

Jag har bestämt mig för att klippa topparna den här veckan hihi. Men denna gången ska jag inte vara feg, får la klippa 3-4 cm. Aj aj, så mycket men OM det behövs så :)

Annars så rullar det på för fullt här. Behövs väldigt mycket på jobbet nuförtiden, göttans. Är väldigt nyfiken på hur mitt sommar schema kommer se ut nu också. Tror iallafall att jag kommer jobba en del. 




Nu så ska jag fortsätta att läsa i min bok. Vill börja läsa en annan bok - Bröderna benzini. Började redan förra sommaren men tröttna på den. Den var bra men... För mycket detaljer om något cirkus, tappad fokus där :P Men eftersom jag har sett att hunken från twilight ska vara med i en film baserad på "Bröderna benzini" så kunde jag inte hålla mig ifrån att låna om den. Måste alltid läsa boken innan jag kollar på filmen, tvångstankar hehe.

//Emmeliiita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)