torsdag 10 mars 2011

House'llelujah ♥


                                                                                                                       
Vad är det här min födelsedag eller? Har nu även fått ett linne och en tröja av mami<3 Kan dock inte bestämma mig för om jag gillar tröjan. Ser typ ut som en tant tröja men när man tar på sig den ser den rätt så elegant ut, hmm. Lite för stor är den också. Vet att jag inte är pinnsmal men mamma ska alltid överdriva med storlekarna haha snällt. Jajuste fick också en liten väska som jag tror att jag kommer använda flitigt den här sommaren. Får se =)

Förresten! Har hittat ett jätteroligt jobb som jag ska se till att ansöka till imorn. Tror inte jag kommer få det men det hade vart asskoj, verkligen :D


För övrigt så har jag fastnat för denna låt.
Housemusic makes my soul shiny, yes indeed.
Ååhh trodde det skulle bli utgång den här helgen. Men ser ut att bli nästa helg. Måste hålla mig, men vill så gärna skaka på rumpan och hoppa omrking haha... Nu ska jag plugga tills jag somnar eller bara somna. Vad tror ni? hehe


//Emmeliiita

1 kommentar:

Yes? :)