söndag 26 december 2010

Helgen är över.

Helgen är över (för min del) och det är åter dags att ta tag i sig själv och börja med vettiga saker. Jag har läxor och praktik men jag har även ett viktigt prov att förbereda mig till. Egentligen så skulle helgen inte ens vara en ursäkt för att släppa allt. Vad hände? Nu är jag här igen på ruta noll och försöker att hitta min motivation vilket är den jobbiga biten. Det jobbigaste är att behålla den. Men det fixar sig, jag är snart på rätt väg igen. Först behövs det städas lite omkring mig (för miljön har en tendens att blocka koncentrationen för mig) och sen behöver jag prata lite med någon. Och ikväll skickar jag in alla mina skriftliga läxor till min lärare.






"Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra." - Jerome K Jerome

SANT, fan vilken skön jul och helg jag har haft ^^  // Emmeliiita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Yes? :)